fredag 14 juni 2013

Dålig på att uppdatera

Jäklar vad körigt allt varit denna veckan! Allt har gått i ett, och dessvärre har bloggen fått lida lite för det. Hade kunnat skriva en hel uppsats om dansgala och allt annat som hänt i veckan, men det är ju inget intressant att läsa om.

Vad det gäller hojkörandet så var jag på knutstorp med ssemse förra veckan. Första gången jag körde i röd grupp, den näst snabbaste. Trodde jag skulle bli omkörd hela tiden, men till min stora förvåning tillhörde jag dom snabbare i den gruppen! Börjar trivas riktigt bra med min hoj nu.
Dock kändes det lite väl avslappnat att köra bandag. Efter att ha kört ett race kändes bandagen inte lika spännande som innan. Dock fortfarande lika kul, så på söndag är det dags igen på Sturup raceway!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar