onsdag 5 juni 2013

"Racebuss"

Varit och shoppat en skåpbil nu, så det blir enklare att ta sig till bankörningar och tävlingar, och ha mite tak över huvudet när övernattning behövs. Dyr som fan, så precis innan fick jag sälja min lilla pendlarbil.
Tänkte först antingen behålla behålla lilla polon och köpa en gammal billig skåpbil, eller byta till en bättre dragbil och köpa täckt släp. Men detta blir nog fan billigare i längden om jag vill slippa köra med släp!
Har haft mer än en bil samtidigt vad jag ska. Innebär bara fler bekymmer. Skulle det komma en tid då jag begöver en baksätesbil så brukar man ju ändå ha 9 månaders förvarning om det.
Efter alla bilaffärer blev jag bjuden på middag och finwhisky hos min fina vän i Ystad. Jag har det jävligt bra ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar