fredag 17 maj 2013

ECS

Eurovision song contest är nog bland det mest ointressanta ämnena för mig, men fick idag reda på att det är självaste Tony Iommi som skrivit Armeniens bidrag! Genast åkte youtube upp på skärmen med förhoppningen av att det kanske finns EN vettig låt i denna cirkus. Tyvärr blev det istället en stor besvikelse. Lät ju inte alls som något Tony skulle ha gjort. Men nu slipper jag se eländet detta året med, utan att missa något av värde. Iommi är alltså mannen bakom Black Sabbath, mannen som en gång i tiden förändrade rocken!

Tog en runda med min Honda efter jobbet idag. Var riktigt skönt! Längesen jag tog mig tid att köra hoj på landsväg.

Hur det gått med racehojen idag tänker jag inte nämna. Skulle bara komma en massa svårdomar om najning i så fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar