måndag 20 maj 2013

Stressigt!

Nu är allt packat för fyra dagar på knutstorp! Tror jag... Har som vanligt en sån där känsla av att jag glömt något, samtidigt som jag framför mig har ett helt berg av grejer jag ska ha med. Vet inte om jag ska övernatta där eller om jag ska köra hem om kvällarna. Allt hänger på vädret, men ovissheten gör ju att jag ändå måste ha med både tält, luftmadrass och sovsäck. Visst fan! Sovsäcken! Nu har jag nog allt...
 
Fortfarande tveksam till att "båten" i mitt kåpset är godkänt för race. Så för att vara på säkra sidan har jag lyckats övertala min kära vän i Sjöbo väst (hon tjatade om att bli omnämnd i bloggen) att låna hennes. Men jag fick absolut inte använda det mer än i nödfall! Så ni som kommer och tittar, ser ni att jag har svarta kåpor istället för gula, så var snälla och håll tyst om det...

Igår var ja på Sturup Raceway och snackade skit med allt folk som skulle köra. Med tanke på att det pissregnade var jag ganska glad över att jag hade avbokat min körning där. Fick en väldigt massa uppmuntran från föreningens rr-förare, som tyckte det var skitkul att jag också skulle börja tävla. Kändes riktigt bra. Nervositet släppte ytterligare, men nu har det börjat vända igen. Blir bara värre och värre!!! 

En tanke som nyss slog mig, man har ju inte hört hur det gick i eurovision?! Är det för det varit sån där hockeymatch samtidigt? Eller var det så dåligt att ingen vill prata om det? Eller är det bara jag som är så spänd över att tävla att jag inte längre har koll på allt annat som händer just nu??? Vann Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar