tisdag 21 maj 2013

Snart bär det iväg!

Tidigt imorgon bär det av till knutstorp! Riktigt skönt att jag dessutom blev klar med mitt projekt på jobbet med idag. Finns inget bättre tillfälle att vara ledig på när man åker ifrån något klart och sen inte har en aning om vad man ska göra när man kommer tillbaka till jobbet igen.

Min kära vän från Sjöbo väst som ville bli omnämnd i bloggen igår, ville bli det på nytt. Denna gången blev jag till och med hotad... Var tvungen att skriva att jag avgudar henne. Det är ju inte riktigt sant, så det kan jag inte skriva. Visserligen är hon gudomligt snäll eftersom jag har fått låna en hel drös med reservdelar till hojen av henne. Fint när man har såna vänner som dessutom kör samma hoj som jag.

Dom som känner mig vet att jag är djävulskt nyfiken av mig. Ovanpå det gillar jag statistik. Blogger har ju en sån där kul statistikfunktion där man kan se vilka webbläsare, operativsystem och vilka länder läsarna sitter i. Skrämmande många som använder apple-produkter..
Men vilka är det som sitter i Ryssland och Tyskland och läser denna bloggen???? Förstår ni vad jag skriver ens?

Ska förresten försöka uppdatera här så gott jag orkar under dagarna i Knutstorp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar