lördag 18 maj 2013

Nu närmar det sig!

Blev klar med allt på hojen som behövde fixas för att få den tävlingsgodkänd. Bara hoppas på att mitt mc-id kommer på posten på måndag. Eftersom jag ska vara på plats redan onsdagmorgon, och inte är hemma på tisdag, måste allt vara lastat och packat redan på måndag. Så det känns skönt att hojen blev klart redan idag. Brukar vara expert på att stå och göra sånt i sista minuten.
Är dock lite bekymrad över att jag inte fick i lika mycket kylvätska som jag tömde ut, trots att jag för en gångs skull läst och följt verkstadsmanualen. Ska höra mig för med lite kunnigt folk imorgon vad jag kan ha gjort för fel.
Imorgon är det ju bandag på sturup raceway med sydskanes emse. Skulle egentligen varit på plats och kört, men eftersom jag inte visste om jag skulle bli klar med hojen gav jag bort platsen. Är jag så satans nervös som jag är inför racet så vill jag inte behöva bli stressad på samma gång.
Ska i alla fall dit ändå och snacka skit med alla polarna som kör, och skryta om hur snabbt jag hade kört om jag haft hojen med mig. Allt det där skitsnacket i depån är ju ändå halva nöjet med en bandag.

Min hemmagjorda "hajfena". Utsågad ur en skoveln på en gammal snöskyffel.

 

Attans! Glömde pilla bort etiketten från det ena uppsamlingskärlet.
Aja, då får väl nivea ha lite gratisreklam.
På andra sidan sitter apotekarens påskmust.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar