tisdag 14 maj 2013

Ojdå!

Det har kommit till min kännedom att adressen till denna blogg spred sig lite snabbare än jag räknat med, och  att folk faktiskt varit inne och läst den!? Enligt statistiken 72 visningar! Men ska man räkna bort alla gånger jag själv varit inne och läst blir det nog inte så många...
Men eftersom det är minst lika stor risk att den här satsningen på racing går käpp rätt åt helvete som att det faktiskt går helt ok, tänkte ju jag till en början ligga lite lågt med bloggen.

Men jaja, då får jag väl ge en uppdatering på vad som hänt idag, om nu folk vill följa det. Jag har skickat in ansökan om mc-id, något man tydligen skulle göra i god tid, sen har det inte hänt mer.

Istället har jag i sedvanlig ordning varit på Skivarps MK och agerat ledare i habeliteringscrossen. Nästan precis lika kul som att själv köra hoj! Har själv länge varit sugen på att prova på lite motocross, men konstigt nog försvinner det suget varje gång man står och tvättar ett gäng leriga fyrhjulingar. När man till slut, blötare och lerigare än dom som kört, tänker man istället att man aldrig ska börja med någon sport som har med lera att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar